Specjalista ds. Obsługi Klienta

10-07-2017

nopic
Dla naszego Klienta, który jest dostawcą oprogramowań Business Discovery oraz systemów Business Intelligence umożliwiających kontrolę nad analizą danych użytkownikom biznesowym poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr. Ref. WMS17CRQL
Warszawa

Zakres obowiązków:
• Monitorowanie i odpowiadanie na zgłaszane pytania przez klientów
• Uzupełnianie i zarządzanie bazą danych w oparciu o CRM
• Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami firmy
• Współpraca z pozostałymi działami firmy

Wymagania:
• Status studenta
• Dyspozycyjność do pracy od zaraz
• Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
• Zaangażowanie w wykonywaną pracę, chęć rozwoju oraz zdobywania doświadczenia
• Komunikatywność i pozytywne nastawienie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym autem

Klient oferuje:
• Rozwojowe, dynamiczne, zgrane środowisko pracy w międzynarodowej organizacji.
• Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwijania swoich umiejętności poprzez szkolenia
• Pracę na pełen etat

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV: m.stepien@jobfinder.pl

Prośba o dodanie w temacie wiadomości numeru referencyjnego: WMS17CRQL

(z dopiskiem„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)

Kontakt:
Jobfinder
Warszawa
mazowieckie

Wyślij email